Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

måndagen 7/06/2010

Av Niklas Nilsson - 7 juni 2010 09:00

nu har det varit första nattskiftet!


jag skulle nu egentligen ha tagit bilen men det sket sig! vi skulle byta kamrem på bilen men då jag varit på biltema  så som vanligt hade jag fått fel vara! denna gång hade jag fått kamrem å spännare för en citroen xantia 8v men jag har en 16v.


så jag fick ta bussen idag! idag skulle jag på intruduktion kl 8, det gick då en buss som var framme på busstationen 5min i 8 så den kunde jag inte ta! jag fick ta en så jag var ca 2timmar för tidigt på jobbet! tog som vanligt en kopp eller två kaffe med kolegorna! intruduktionen var dötråkig men lärorik! i pausen ringde jag lindeholms å bestälde en ny kamrem! sen fick vi sitta och fick en massa info om allt från företagsfakta och säkerhetsrisker med mera! sen gick vi rundvandring och slutade borta på brandstationen! där hade vi brandövningar av alla de slag!


då intruduktionen var slut var det ca 7timmar kvar till mitt nattskift skulle börja! jag hade som vanligt döööötråkigt då jag inget hade å göra!


när nattskiftet kom till var det lite bättre, hade då något att göra! då det var ett par timmar kvar var det tungt att hålla sig vaken! men men till slut slutade vi! gick som vanligt å duschade å stämplade ut! kl var då 6 på morgonen! då var det bara sätta sig och snabbt som satan cykla ner till bussstationen för jag hade 25min. det var tajt men han dit ca 10min före.


sen åkte jag hem å gick å lade mig för att sova med vetskapen om att jag snart skulle upp igen för att fixa kamremmen då den kommit!


natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niklas Nilsson - 3 juni 2010 21:00

har idag som vanligt jobbat förmiddag! har kört runt och hjälpt folk med olika sysslor, ganska lugn dag på jobbet! sen skulle jag gå ut till bilen å fixa den för att åka hem och så klart åka hem! gud så skönt! natti ...

Av Niklas Nilsson - 2 juni 2010 21:00

brrrrrrrrrrrrrr höll på att frysa ihjäl, hade garanterat minusgrader i bilen efter en väldigt kall natt! låg där under mitt duntäcke och funderade på hur jag skulle göra, jag planderade in hur värmepaketet var och kastade mig handlöst fram och slängd...

Av Niklas Nilsson - 1 juni 2010 21:00

vaknade efter ännu en jobbig natt!ont i ryggen har jag och trött då jag inte sov nå bättre denna natten häller! hur ska jag orka alla dessa veckor så här? gick till jobbet i god tid, satt å drack kaffe innan jag började. vi har åkt omkring och kollat...

Av Niklas Nilsson - 31 maj 2010 21:00

vilken jobbig natt, problemet med handukarna var att att jag hade tagit hälften utslitna vita handukar som släppte igeom hur mycket ljus som helst. somnade vid 3 och vaknade igen ca 4.fy fan vilken natt, men känner mig ändå ganska pigg:-)gick redan v...

Av Niklas Nilsson - 30 maj 2010 21:00

imorgon ska jag börja jobba på ssab! jag kommer då att bo i bilen, fälla baksätena, lägga in maddrass å kudde.då jag ska möta chefen kl 06,15 i Luleå på ssab kände jag att det blir så himla tidigt att gå upp då man inte är van så jag åkte redan ikväl...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards