Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Niklas Nilsson - 31 maj 2010 21:00

vilken jobbig natt, problemet med handukarna var att att jag hade tagit hälften utslitna vita handukar som släppte igeom hur mycket ljus som helst. somnade vid 3 och vaknade igen ca 4.

fy fan vilken natt, men känner mig ändå ganska pigg:-)

gick redan vid halv 6 till kuren och satt en stund och pratade med kolegorna innan det var dags att gå till chefen!
då klockan började närma sig 6 gick jag bort till kontoret, där satt han i sin stol! vi satt en stund och pratade innan han sen ringde kolegan jag skulle ta över för då han går på semester! han hjälpte mig fixa kläder, skor med mera! sen körde vi iväg med hjullastaren (L120E) som är den huvudsakliga arbetsredskapet.

då arbetsdagen var slut gick jag till bilen och försökte sätta handukarna bättre, hjälpte till med kläder å allt jag hittade för att få det bättre!

tiden går så väldigt långsamt då man inte har nå att göra! emellanåt gick jag in till kuren å drack en kopp kaffe.

långt om länge blev det kväll!

god natt på er! från cittran

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards